Boom Boom Pow

"I'm so 3000 and 8, you so 2000 and late.. I've got the boom boom boom, the future boom boom boom! Let me get it now.. !"

Viena mano mylimiausių grupių žvelgiant porą metų atgal, bet ir dabar labai gerbiu jų kūrybą. Will.I.Am, Taboo, Apple D ir Fergie, o kartu Black Yead Peas kažkada buvo kažkas nerealaus ir naujo man.
Prieš porą mėnesių, kai išgirdau šią dainą pirmą kartą be galo nusivyliau. Mano mylimi BEP patapo elektronikos aukomis. Ech.. Mano nuomonė dar nepasikeitė. Jie buvo tokie originalus viskuo - dainomis, jų žodžiais, keista dainų struktūra, stiliumi, klipais, albumų pavadinimai.. viskuo! Man bus begelo liūdna, jei perklausiu jų greitai dienos šviesą išvysiantį albumą, nerasiu nė vienos BEP stiliaus dainos. Ir tikiuosi, kad tokio stliaus klipas bus pirmas ir paskutinis!

Boom Boom Pow

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

About this blog

Čia yra vieta, kur tokia persona, Indrė, dalinasi savo mėgstama/nauja muzika, recenzijomis, muzikinėmis mintimis ir pamąstymais. Įdomaus skaitymo!